The Hobbit: An Unexpected Journey (2012)- Release Date Belgium 12 December 2012


maandag 12 november 2012

Mijn Avonturen door v SWCHWRM (2012)



Director: Froukje Tan
Writers: Helena van der Meulen (script), Toon Tellegen (book)
Stars: Ali Ben Horsting, Sanneke Bos and Yara Brand

Ali Ben Horsting ... Vader
Sanneke Bos ... Schoolhoofd
Yara Brand ... Madeleine
John Buijsman ... Inspector
Romijn Conen ... Dokter Deter
Hans Dagelet ... Grootvader
Astrid van Eck ... Moeder
Cas Enklaar ... Lakei
Yaghia Gaier ... Lakei
Yahya Gaier ... Lakei
René van 't Hof ... Meester
Werner Koenen ... Doodgraver
Marjan Luif ... Politieagent
Urmie Plein ... Juf groep 8
Dennis Reinsma ... Swchwrm

Nederlandse familiefilm waarin de negenjarige jongen V. Swchwrm de stiekeme droom heeft om een groots schrijver te worden

"Ik, V. Swchwrm, negen jaar, wil schrijver worden. Niet 'zomaar' een schrijver, maar een Schrijver van Ongewone Boeken. Boeken Waar Mensen van Omvallen. Dat doe ik in het geheim, alleen mijn grootvader weet het. Want als je zoiets hardop zegt, word je het juist niet. Met mijn schrijfsels wil ik in de gunst raken van niemand minder dan de Koningin, die qua leed toch wel wat gewend is. Alleen de eerste zin, die alles zegt, die heb ik nog niet gevonden."


Geen opmerkingen:

Een reactie posten